SERWIS GASTRONOMICZNY

HURTOWNIA GASTRONOMICZNA
SERWIS GASTRONOMICZNY
STRONA GŁÓWNA   O NAS   WARUNKI ZAKUPU   SERWIS   KONTAKT   TWÓJ KOSZYK
Hurtownia Gastronomiczna / serwis gwarancyjny i pogwarancyjny  
WYSZUKIWARKA PRODUKTÓW
Nazwa/Model: Marka:
BEZPŁATNY NEWSLETTER
Wpisz adres e-mail:



SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY
e-mail: serwis@gastronomiczne.pl
godziny pracy: 8:00 - 16:00
SERWIS GWARANCYJNY
Wszystkie oferowane przez naszą firmę produkty są fabrycznie nowe. Okres gwarancyjny uzależniony jest od producenta danego produktu (najczęściej jest to 12 miesięcy). Nasza firma zapewnia serwis gwarancyjny na terenie całego kraju, dodatkowo niektóre urządzenia objęte serwisem gwarancyjnym producenta posiadają zapis w karcie gwarancyjnej o regionalnych punktach serwisowych.

W przypadku awarii zakupionego w naszej firmie produktu należy zgłosić usterkę w formie pisemnej pocztą elektroniczną na adres: serwis@gastronomiczne.pl . Zgłoszeń telefonicznych nie przyjmujemy. Serwis świadczony jest w miejscu wskazanym przez naszego pracownika lub punkt serwisowy, w razie konieczności w miejscu, gdzie znajduje się urządzenie.

Uszkodzone produkty, które mają być dostarczone do naszego punktu serwisowego należy zapakować w oryginalne opakowanie i przygotować do wysyłki. Przesyłka jest odbierana przez pracownika firmy kurierskiej w terminie do 48 godzin od daty zgłoszenia. Nie przyjmujemy paczek dostarczonych przez kurierów, które zostały wysłane na nasz koszt.

ZGŁOSZENIE USTERKI / ZLECENIE NAPRAWY


Informacje o produkcie
Produkt:
Model:
Producent:
Rok produkcji:
Opis usterki:
 
Informacje o gwaracji
wypełniamy tylko w przypadku zakupu towaru w naszej firmie
Data zakupu:
Dokument sprzedaży:
 
Dane nabywcy
Nazwa firmy:
Adres:
Kod pocztowy:
Miasto:
NIP:
 
Dane zgłaszającego
Imię i nazwisko:
Telefon:
Adres e-mail:
 
Pozostałe
Uwagi:
Aktualnie przeglądasz: serwis gwarancyjny i pogwarancyjny  
Hurtownia Gastronomiczna - GastroChef © 2006-2017