SERWIS GWARANCYJNY
Wszystkie oferowane przez naszą firmę produkty są fabrycznie nowe. Okres gwarancyjny uzależniony jest od producenta danego produktu (najczęściej jest to 12 miesięcy). Nasza firma zapewnia serwis gwarancyjny na terenie całego kraju, dodatkowo niektóre urządzenia objęte serwisem gwarancyjnym producenta posiadają zapis w karcie gwarancyjnej o regionalnych punktach serwisowych.
W przypadku awarii zakupionego w naszej firmie produktu należy zgłosić usterkę w formie pisemnej pocztą elektroniczną na adres: serwis@gastronomiczne.pl . Zgłoszeń telefonicznych nie przyjmujemy. Serwis świadczony jest w miejscu wskazanym przez naszego pracownika lub punkt serwisowy, w razie konieczności w miejscu, gdzie znajduje się urządzenie.
Uszkodzone produkty, które mają być dostarczone do naszego punktu serwisowego należy zapakować w oryginalne opakowanie i przygotować do wysyłki. Przesyłka jest odbierana przez pracownika firmy kurierskiej w terminie do 48 godzin od daty zgłoszenia. Nie przyjmujemy paczek dostarczonych przez kurierów, które zostały wysłane na nasz koszt.
ZGŁOSZENIE USTERKI / ZLECENIE NAPRAWY